Pensioen Advies Beheer Communicatie
Juridisch & Actuarieel Pensioenadvies

Coronavirus en onze dienstverlening

Publicatiedatum: 19-03-2020

 

Welke aanvullende en alternatieve diensten kunt u tijdens social distancing verwachten?

Allereerst hopen we dat u, uw medewerkers en uw naasten in goede gezondheid verkeren.

Wij hebben al sinds 2012 een volledig virtueel functionerend kantoor. Onze bereikbaarheid blijft hetzelfde als voorheen. Aanvullend kunt u tijdens kantooruren uw vragen ook stellen op onze chatbox die u rechtsonderaan op onze website vindt.

De situatie van social distancing heeft uitsluitend gevolgen voor persoonlijke gesprekken en groepsbijeenkomsten. Alle fysieke meetings zijn of kunnen worden vervangen door telefonische vergaderingen, al dan niet via skype of teamviewer etc.

Tal van personeelsbijeenkomsten die de komende tijd gepland stonden, zijn voorlopig geannuleerd. Als alternatief kunnen wij de presentatie opnemen. Uw werknemers kunnen dan via de chatbox of via een (al dan niet gesproken) whatsapp bericht vragen stellen. Of natuurlijk per e-mail. Ook als er nog geen bijeenkomst gepland stond kunnen wij dit voor u regelen.

Begrijpelijkerwijs komen er steeds meer vragen die specifiek betrekking hebben op de corona crisis. Met name wat er geregeld is bij ziekte en overlijden ten gevolge van Covid-19. Daarvoor geldt geen standaard antwoord. Dit kan per contract variëren. En het kan ook veranderen. U hoort van ons wat er specifiek in uw situatie aan dekkingen en/of dekkingsbeperkingen geldt. Ook informeren wij u over wat er geldt met betrekking tot premiebetaling.

Uiteraard kunt u ons ook gewoon bellen of mailen zoals u gewend bent!

Net als iedereen hopen we dat de coronacrisis snel voorbij is. Tot die tijd wensen we u sterkte en gezondheid en veel succes voor de komende periode.

Disclaimer  |  Algemene voorwaarden