Disclaimer
De informatie die u op deze website vindt is uitsluitend bedoeld als algemene informatie. U kunt er geen rechten aan ontlenen. De informatie kan niet worden beschouwd als advies. Uiteraard kan wel een op uw specifieke situatie afgestemd advies worden gegeven. Hoewel de inhoud van de website met grote zorvuldigheid tot stand is gekomen, is het mogelijk dat de informatie die op de website wordt gepubliceerd onvolledig is of onjuistheden bevat.
Reinders Reniers & Partners B.V. Juridisch en Actuarieel Pensioenadvies en Reinders Reniers & Partners B.V. Pensioen Advies Beheer Communicatie aanvaarden geen enkele aansprakelijkheid voor directe of indirecte schade van welke aard dan ook die voorvloeit uit of verband houdt met (het gebruik van) de informatie op de website.
Klachten?
Bent u niet helemaal tevreden? Laat het ons weten!
Een hoge kwaliteit van onze dienstverlening en een duurzame relatie staan voor ons voorop. Wij streven naar maximale klanttevredenheid. Als u desondanks teleurgesteld of niet tevreden bent, dan is het van groot belang dat u ons dat laat weten. Dit stelt ons in staat om het op te lossen en onze dienstverlening aan u te verbeteren. Na ontvangst van uw klacht krijgt u binnen 1 tot 2 werkdagen een bevestiging van ons en binnen 3 weken handelen wij uw klacht af. Mocht dat niet lukken dan krijgt u binnen 3 weken bericht.
U kunt uw klacht schriftelijk kenbaar maken:
Nog niet tevreden?
Als u niet tevreden bent met de oplossing die wij vinden voor uw ingediende klacht, dan kunt u binnen drie maanden uw klacht voorleggen aan het Kifid in Den Haag. U kunt daar ook terecht voor informatie, uitleg en advies over mogeljke geschillen Dat is het Klachteninstituut Financiële Dienstverlening. Zie www.kifid.nl. Het telefoonnummer van Kifid is 070-3338999.
Beloningsbeleid
Wij kennen intern een beheerst beloningsbeleid. Dit beleid is er op gericht om ‘ongewenste prikkels’ te voorkomen. De medewerkers ontvangen hun beloning in de vorm van een vast salaris.